Værktøj stjålet

Elo Christoffersen
Skrevet af
Foto: Elo Christoffersen (Arkivfoto)

Indbruddet skete i Vonsild.

Der har i weekenden været indbrud i et tømrerværksted på Hoppesvej i Vonsild. Det oplyser Sydøstjyllands Politi.

En nøgleboks blev opbrudt og herefter blev nøglen brugt til at låse op til en opbevaringshal. Der blev stjålet forskelligt værktøj.

Indbruddet er sket mellem lørdag klokken 15 og søndag klokken 15.

Tagget
Del denne artikel