Forlænger momsfri kampagne

Elo Christoffersen
Skrevet af Elo Christoffersen
Foto: Raggio5/Pixabay (Modelfoto)

Kampen løber nu til og med marts, oplyser supermarkedskæden.

En stor interesse og et markant øget salg får nu Lidl Danmark til at forlænge deres momsfri-kampagne, hvor forbrugerne kan spare 20 % på frugt og grønt til og med marts måned i stedet for til slutningen af februar som først meddelt.

-Vi har haft en markant stigning i salget af frugt og grønt i februar måned. Vi kan konstatere, at kunderne bakker massivt op om initiativet og det får os nu til at forlænge kampagnen ind i marts måned. Dermed giver vi også kunderne mulighed for at få en lidt billigere påske, når de skal handle frugt og grønt til påskefrokosten, fortæller Maria Lovecchio, indkøbsdirektør i Lidl Danmark, i en pressemeddelelse.

Kampagnen går i alt sin enkelthed ud på, at Lidl reducerer prisen på alt frugt og grønt med 20 % – hvilket svarer til momsen på varerne. For at nyde godt af rabatten, skal man have downloadet Lilds loyalitetsapp Lidl Plus.

-Vi har valgt at køre kampagnen via Lidl Plus. Vi vil gerne vil have at endnu flere kunder får øjnene op for de mange tilbud, som der er i Lidl Plus. I februar har vi set en markant stigning i antallet af kunder, der har downloadet appen og som vi selvfølgelig håber, vil blive ved med at bruge Lidl Plus, siger Maria Lovecchio.

I Kolding har Lidl butikker på Mosevej, Vejlevej og Sommerfuglevej.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev. Så får du nyheder direkte i din indbakke.

Del denne artikel